rikuil.reismee.nl

Mtunzini, mijn nieuwe thuis

Hier zit ik dan, in mn appartement in Mtunzini, met een zwembad en uitzicht op de Indische Oceaan. Mtunzini is een beschermd natuurgebied, en volgens mijn begeleider zitten hier in de tuin slangen en apen. De apen heb ik al gezien, en worden hier beschouwd als ongedierte. Na een half uur lopen door de bush, kom ik op het strand. Er is hier niemand en ik zie een bord dat zegt: “this beach has no shark nets, swimming is at own risk”. Met een onprettig gevoel, zwem ik toch even in de zee. Het water is heerlijk, en terug op het verlaten strand wordt mn lijf gezandstraald door de harde wind. Voor ik terugloop naar mn appartement, loop ik over een bruggetje dat over een moerassig riviertje gaat. Even stap ik het bruggetje af, en zie ik een bord hangen dat zegt “beware, crocodiles”. Vlug kijk ik om me heen, en besluit ik mijn wandeltocht door het moeras te staken. Terug over het bruggetje, door het dorpje naar boven, kom ik na vele aapjes gezien te hebben terug in mn appartement. Wat is het hier rustig....aan eenzaamheid grenzende rust....

Reacties

Reacties

Mira

Hoi!! nou dat ziet er goed uit! mooi hoor! succes!xx

Lucia

Je durft wel ik was nooit alleen op avontuur in de boesboes gegaan en dat zwemmen in de swamp ook nog op eigen risico

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!