rikuil.reismee.nl

Vertrek naar Zuid-Afrika

En ja, dan is het zo ver. Deel 2 van mijn avontuur. Zuid-Afrika. Na een vakantie in de Dominicaanse Republiek had ik net genoeg tijd om mijn tas uit te pakken en weer in te pakken. Vandaag half 10 kreeg ik, nadat hij vorige week afgekeurd was, een mail dat mijn aanvraag (wetenschappelijke stage) nu wel akkoord is bevonden door de professor van de universiteit. 'Ruim op tijd', aangezien ik vanmiddag om 3 uur via CaIro naar Johannesburg vlieg.

Ik zal de meeste tijd verblijven in Mtunzini, en 'werken' in het ziekenhuis in Empangeni. Geen spannende dingen tot nu toe. Momenteel zit ik in de trein naar Schiphol. Sinds wanneer hebben ze daar draadloos internet? Hopelijk dat ze dit ook in Zulu-land hebben....

Reacties

Reacties

Jaap

Hoezo ruim op tijd..... Hakken over de sloot noem ik dat ;)

Jörgen

Goed bezig :D ... en we hadden het nog niet gezegd over de stilte aan de telefoon of het was ook daadwerkelijk stil ... haha. Heel veel plezier nogmaals en we'll keep in touch...

Gea

Dus geen weekje extra in nederland !
Maar wel fijn dat het verder in orde is gekomen
Inmiddels alweer een aantal dagen in zuid - afrika.
In hoor wel weer over je nieuwe avonturen daar
Voorzichtig en rustig aan! met een dikke knuffel van mij

Rob van der Meer

Hoi Rick

Dus begonnen aan de tweede etappe.
Ik hoop dat het mooi en leerzaam wordt!

Je hebt me gebeld om eens te praten over een onderzoeksvraag ivm je stage in Zuid Afrika.
Stuur me een mail met een toelichting dan ga ik er naar kijken.


Beste groeten
Rob

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!