rikuil.reismee.nl

De Jungle: Manuel Antonio

Een van mijn dromen: De rimboe! Prachtig! Van lianen, palmbomen, beekjes en watervallen, totleguanen, apen en wasberen. De gidsen moeten we van ons afslaan. Soms zien we bordjes met: 'no alimentar a los monos' (de apen niet voeren), en 'no tocar, arbol toxico' (niet aanraken, giftige boom). Mienke is bijna van haar appel beroofd door een aap (zie foto) en ik ben in mijn teen gebeten door een wasbeer (zie foto). Nee mam, niks aan de hand. De jungle grenst aan de prachtige witte stranden met hangende (palm)bomen en op de loer liggende aapjes. Urenlangklauterenwe (zonder gids) door de jungle, kriskrassend over en door de beekjes. Gelukkig heb ik van paps die schandalen geleend. Erg handig voor beekjes, maar minder voor de dikke rode mieren, ouch!!

Volgend plan: Naar het noorden, op zoek naar Pacifische stranden

Reacties

Reacties

Jaap en Jenny

Gaaf! Vet mooie palmbomen. Ook al een kapucijnaap op de foto! Voor de volgende foto graag een Colobus aap (franje aap) en voor jenny een krokodil

Veel plezier!

Indi

Hopelijk ben je niet gebeten door de rode mieren, want die bijten hard. ;).

engeliena

Dat klinkt goed pacifische stranden .
Ha je laat je toch niet bijten door zo'n klein wasbeertje.

Enjoy
Mams

Linda

Hey Rik!

Ik ben echt jaloers op jou!
Wat een geweldig mooie natuur!

Groetjes Linda

diana

hoi rik

geniet van dit avontuur
veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!